28 sierpnia 2013

Oriflame- Cień do brwi



Hej.

Dzisiaj opowiem Wam o cieniu do brwi z firmy Oriflame:








 

W zestawie znajdują się:
- 2 pędzelki,
- 2 cienie,
- wosk,
- lusterko.

Pudełeczko jest małe, zgrabne i pomysłowo wykonane. Nie musimy zabierać ze sobą dodatkowo pędzelka, ponieważ jest w zestawie. Chociaż jak mam możliwość to wolę użyć swojego.

Ja kupiłam je w promocji za 19.00zł, bez są za 33.00zł

Plusy:
- pędzelek i lusterko w zestawie,
- poręczne pudełko,
- trwałe cienie,
- wosk który utrwala cień i trzyma włoski w swoim miejscu,
- naturalny kolor.
- fajna cena w promocji.

Minusy:
- dostępność.

Efekty na brwiach:



Lewa bez cienia, prawa z cieniem ( tym jasnym)



Na moich brwiach może nie widać dokładnie efektów, ale musicie mi uwierzyć, że przy naprawdę rzadkich, widać różnice na +. Bardzo zachęcam do kupna, zwłaszcza gdy jest w promocji :D

BUZIAKI :)

23 komentarze:

  1. różnica jest , i cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam w katalogu , ale nie było promocji i zrezygnowałam . Zamiast tego kupiłam korektor brązowy do brwi z Delii i też est super .:) Mi dużo osób poleca paletkę do brwi z Bell , kosztuje około 15 złotych . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo chciałam kupić cienie z Peggy Sage i Gosh, ale jakaś klientka poleciła mi z Oriflame i jestem zadowolona :D

      Usuń
  3. muszę sobie sprawić taki zestawik, ale jakoś nigdy nie miałam przekonania do kosmetyków z Oriflame/Avonu... Nie uczulają czy coś?

    Przy okazji = nominowłam Cię do LBA :)

    http://ank13pietro.wordpress.com/2013/08/28/nominacja-do-liebster-blog-award-po-raz-drugi-p/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy indywidualnie od skóry czy produkt uczuli czy też nie. Moim zdaniem nie powinno się też skreślać od razu wszystkich produktów ;) Warto wypróbować.

      Usuń
    2. Aha i dzięki za nominacje :D Napiszę o tym w następnym poście :D

      Usuń
  4. słyszałam wiele dobrego o tym produkcie ale nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie czegoś takiego szukam :* z nieba mi spadłaś z tym postem :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoją drogą, jakim Ty jesteś uroczym pieguskiem <3. Ja mam tylko ze 3 piegi na nosie,za to mój chłopak ma ich mnóstwo! Uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się urodziłam to miałam też 3 piegi na nosie, ale teraz jest ich znacznie więcej, zwłaszcza latem :D

      Usuń
  7. na lewej brwi coś tam widać:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, musze mieć :D Chyba kupie, jak jest w promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu był, teraz nie wiem jak jest.

      Usuń
  9. Słyszałam, że jest to bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do podkreślenia brwi używam cienia z Inglota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać dowolnego cienia, ale matowego :D

      Usuń
  11. Muszę wypróbować tę paletkę, już tyle przeczytałam pozytywnych opinii o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paletka, ale u mnie ten ciemniejszy cień generalnie sie nie przydał bo jestem dość jasnym typem urody)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :D

Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...